lördag 18 juni 2011

En vecka till!

Tiden går fort när man har roligt sägs det. Plötsligt var den här veckan oxå slut utan att så mycket hänt på hästfronten. Har varit ensam hemma hela veckan och då har jag passat på att jobba undan så mycket som möjligt så det kan bli lite fritt framöver.
Så det har varit As två pass och idag ett pass på lina.

Inte så mycket att säga om dagens longering. Varken bra eller jättedåligt. Det roliga är ju faktiskt att det går hyfsat även fast man inte gör så mycket. Betyder ju att han har rätt bra koll på sin kropp nu? Lite springit var det, lite sommarlat pålle men det är honom förlåtet. Han fick röra på sig lite ordentligt i alla fall.

På tisdag åker jag iväg till Kvilunda o tränar. Nu har halvhalterna försvunnit all världens väg igen, behöver Cs stränga ögon. Kanske jag låter henne ta honom för en genomgång, vi får se. Hinner jag så kanske jag tar en liten stund på banan i morgon även om det är As dag. Bara för att känna på min form lite. Har ju slarvat med mat o sov i veckan.

Hur som helst är det skönt att känna att det är lite lugnt ett tag på jobbfronten, ska slutföra några grejor, städa kontoret som ser ut som f...n och göra en avstämning på momsar o löner för att se när jag behöver jobba i sommar. Var hemma igår, kopplade inte upp datorn förrän på em. Satt o degade hur länge som helst, började städa lite hemma, kort sagt bara var. Nice. Nu ska jag åka o handla lite, det ekar i kylskåpet. Antar att det inte duger med broccoli o äggröra som jag levt på i veckan när T kommer hem i kväll ;)

Inga kommentarer: