måndag 20 april 2009

Förkyld så det blev rätt stillsamt

Soligt väder i dag, dock inte så varmt och det blåser rätt ordentligt.

Jag gick ner på fm, tänkte tömköra men blev så anfådd av promenaden ner så jag insåg att det skulle jag inte orka med. Istället blev det ett stillsamt pass på banan. Hade Kyras ABC i huvudet. Dvs en hjälp i taget, snabb reaktion. Så det blev många start stopp vänd osv. Onödigt tyckte Ville och hävde sig på bettet. Men med lite envishet så insåg han väl att det var lika bra att försöka. Så tillslut funkade det hyfsat bra i alla fall.

Vi gick en liten gräsätarpromenad innan jag släppte ut honom igen. Han går fortfarande själv, F står och ropar på honom vid staketet. Men det tycks han inte bry sej om. Sen var jag så trött och hostade så mycket så jag orkade inte göra färdigt stallet med mock o mat. Får gå ner en sväng till sen. Att en förkylning kan göra en så nedsatt.

Inga kommentarer: